Schwooosch...

.. så passerade helgen.

Vi har haft en slapp helg. Pelle kom ju hem i fredag som en ny människa. För mig gick luften ur. Det kanske är så när man spänt sig länge, och varit nervös för vad som ska hända och ska sköta jobb, barn och hem själv, att man liksom inte hinner ta det piano.

Jag vill dessutopm flagga för "nya" Nagelverkstan. Eftersom jag själv bara spyr av lukten, så är det en ny stjärna där nere, en underbar person som heter Marit som har gjort fantastiskt fint och eftersom min energinivå är på NOLL, så är jag GLAD. Boka gärna tid hos henne...

I morgon startar en ny arbetsvecka - för mig också en ny grav vecka, magen börjar bli STOR !! Jag ska försöka lägga ut nån bild här snart. Jag cravar numera FISK. Jag älskar fisk. Mumma... I morgon börjar också ett nytt liv  - jag måste försöka röra mig mer om förlossningen ska kunna gå enkelt, så nu ska jag nog gå till jobbet, och utnyttja det där gymkortet som jag ändå trots allt har, lite mer...


I övrigt händer inget. Är det inte svinkallt, så snöar det. Och i regelrätt helgordning har jag också idag avverkat helgens migrän.

Tjing tjong ballong till er alla !



Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja lägg ut en bild på magen din så man får se =) Vad är det för priser den där Marit har på naglar? Och hur får man tag i henne som? =)

2009-02-24 @ 16:13:58
URL: http://linnnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0