Drömmar, svett och huvudvärk

Alltså, jag drömmer så inne i helvitte. Jag har alltid gjort det. Det är väl ett tecken på att man har en skruv lös _på riktigt_ men jag kan ju liksom inte rå för det. Jag minns när jag bodde hemma så ville min bror ofta att jag berättade vad jag hade drömt på morgonen för att det var så osannolikt dumt alltihop.

Ibland när jag vaknar så funderar jag ofta, dels hur dessa personer som var med i drömmen ens kan ploppa upp. Ofta kan det vara människor som jag kanske enbart sett en glimt av, en enda gång,e ller träffat nån gång för tjugo år sen. Sedan, hur kan det hända sådana saker som det händer i min dröm ? Det händer tamefan inte en enda normal grej, nånsin.

Inatt har jag varit på resa, nånstans i nåt östland som liknar mer en främmande planet än nåt annat eftersom det finns regelrätta monster i drömmen, ätit på restaurang som serverade HELA djurben med päls, samtidigt som jag blir nerspolad av en diskmaskin och målar tavlor på lakan, stött på hundratals lik på vägen i ett familjekvarter på vägen hem samtidigt som min pappa skäller på mig för att jag inte använder blinkers. Det låter väl som en HELT normal dröm, av en helt normal person. NOT !

Gah. Jag inser mer och mer att det där med tvångströja kanske inte är en så dum idé trots allt. Jag har alla symptom på galenskap. So, beware !



Kommentarer
Postat av: Linda

Å jag drömde nå fruktansvärda drömmar när jag väntade. Jag va alldeles slut på morgonen när jag vaknade. De va om allt möjligt, stora dinosarier, jättestora matpotioner som jag skulle äta upp, stora flockar med djur som jagade mig osv. Som tur har det lugnat ner sig nu och blivit lite mer vanligare drömmar som jag brukar ha.

2009-07-29 @ 08:52:19
Postat av: Malin G

Inget nytt att du är en galenpanna... :)

2009-08-01 @ 23:22:29
Postat av: Kicki

Dagens sanning :-)

2009-08-02 @ 12:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0