Jaha....

Tänk vad dagarna varierar. Jag har verkligen ingen aning vad som gör det, men min sinnesstämning går upp och ner som hos en manodepressiv gammhöna. Upp, ner, upp, ner, upp, ner....Det känns som om man håller på att bli galen mellan varven. 

Idag är en dålig dag. Jag bara kände det när jag vaknade i morse, det ÄR ingen bra dag. Jag kan inte sätta fingret på vad det är - får ingenting gjort, ingenting känns skoj och ingenting tilltalar mig. Nu menar jag INGENTING. Jag vill inte ens krypa ner under täcket. Jag vill bara känna INGENTING.

Nån som har en plats över till psykehospitalet så kan ni höra av er till mig....


Kommentarer
Postat av: Fia

Men lilla hjärtat nu är det inte bra hör jag. Hoppas grabbarna din kan muntra upp dig idag så att du inte "trachar ihop".

STORA KRAMAR TILL DIG SNYGGING!!! // Fia

2009-07-26 @ 10:52:55
Postat av: Virvel

Komigen och kämpa bruden!!! Klen tröst men det blir bättre det är helt säkert.

Kramiz

2009-07-28 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0