Jag hatar Ronnie

Knock knock, let us see what you´ve been working on....

Ett tydligt tecken på att man inte har så mycket till liv, är att man ser reklam på tv alldeles för mycket. Mellan varven, dyker dem upp. Dem där förbannade reklamfilmerna som gör att man aldrig kan se på detta företag på samma sätt någon gång igen. Karin på Mekonomen, eller den där jävvla analsalvan.

Nu finns det en till. Den där förbannade skåningen som har köpt sina saker på ByggMax och byggt nåt hus. Ett växhus eller vad det nu är.

- "Dejt späjlar ingän roåll hur äång teeiiid de tear, klappa däej sjeälv på äexeln RRRRRRRööönniiieee "

Alltås, jag retar mig på denna jävvla Ronnie som klappar sig själv på axeln för att han byggt nåt jävla hus med byggvaror från  Byggmax. Han ser så självgod och äcklig ut på nåt sätt. Åsså den fulaste skånska man kan tänka sig. Han verkar på nåt sätt lite retarded. Jag kan ändå inte låta bli - jag blir förbannad på karljäveln så fort jag ser det.

- "Beeeiilliiigggt äeer de åååsååå"

Nä fy fan - bort med  ByggMax. Där förlorade ni en kund. Inte för att jag någonsin har nåt ärende där ändå, men ja, ni fattar grejen.

Jag hatar Ronnie.




Klicka här om du vill bli riktigt jävla irriterad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0