Varför skriver jag inte mer på bloggen

Har haft en paus. Ni som läser - ett fåtal - retar upp sig på mig, intresserar sig för mycket och frågar således också min man - som är LESS på att få frågor om mig. Ni andra som läser är säkert bara goa och fina människor, men, läs och håll det sedan mer som en reflektion i ditt eget huvud.

Jag är också less på spekulation. Sluta.

Men jag får skylla mig själv. Jag har lagt ut mig på internet. Då får man skylla sig själv. Numera kommer jag bar att skriva roliga anekdoter, krönikor eller annat. Mitt privata liv eller min familj lämnar jag utanför eftersom många illasinnade äter upp dem annars.

Ha respekt. För faaaaaaaaaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0