Idag är det en sån dag

Idag lyser solen och det är en underbart solig dag. Vareviga kotte är ute och promenerar, åker skidor, skoter och sånt. Vet ni vad jag gör ?

Jo, jag har skjutsat min kopiöst bakfulla blivande man till slalombacken med Zebaztian. Jag åker till hans föräldrar och ställer in ett planerat fika, fikar där istället. Pratar lite. Njuter av lugnet som finns hemma hos dem. Åker hem och slänger isäng den lilla plutten.

Vi hade folk här igår, och det var mycket trevligt. Jag och kidsen lade oss tidigt. Pelle drog vidare. Sedan kom Nisse Kongo hem. I say no more. Var min Pelle tog vägen vet jag inte, men han som kom hem hade nog mer än en skruv lös.

Nu sitter jag alldeles ensam i min ensamhet, och bara njuter. Jag behöver verkligen tid alldeles ensam.


Kommentarer
Postat av: Madam-Fia

Egen tid behöver vi alla, så det är helt rätt.

Å du Nisse-Kongo hoppas han stannar i backen idag när ni åker hem :-)

Kram

2010-02-07 @ 14:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0