Ryck upp dig för faaaaaaan Viklund.

Jag vet inte om det är vädret, all snön, eller rent trötthet som gjort att dagarna känts så tunga. Igår bröt jag ihop. Och ryckte upp mig igen. Laddade ur liksom. Skrämde kanske skiten av dem som står mig nära, men ..ja, man kan inte tåla hur mycket som helst, till slut lackar man ur. Sömn är underskattat, även om man är " ung, och ingen jävla pensionär som ska sova på dagen" ....

Att jag sedan har ett blåöga gör inte saken bättre. Trött, sliten och blåöga.




Och så här kul ser han ut, han som har föreläsningarna på webben. Trötthet är ett faktum.




Näni, nu ska jag göra som Malin, se det positiva i det positiva och det positiva i det negativa. Ryck upp dig för faaaaaaaaan Viklund.

Rock on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0