Fel

Jag har gjort det. Lagt ut för mycket av mig själv igen.  Delar med mig till höger och vänster om hur jag är, vem jag vill vara, och hur jag vill att saker ska vara. HUr det går med olika saker och ting. Det går åt helvete varenda gång jag glappar för mycket.

Så, nu lovar jag mig själv igen - lär dig att hålla dig på rätt nivå, allt annat biter en i arslet. Jag har kämpat med detta hela livet. Jag blir för mycket. För gapig, för "på", för engagerad. Så - ibland trycker man till mig också, och jag kan inte stå upp för allt. Då faller man. Handlöst. . Men ändå. Livet ska liksom på nåt sätt ge var och en sin tur av tårtbiten, och jag har nu fått mina bitar. Ka-Scmack i fejset bara. Tror man att det är för bra för att vara sant, så är det alltid det. 

Good Bye.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillar dig så mycket, trots att jag aldrig träffat dig. Det måste bero på att just du är du, så fortsätt med det är du snäll.

2010-07-25 @ 14:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0