Kicki Näslund

Jag har personlighetsklyvning. Jag fattar inte att jag är gift. Gift med två barn. Mina goda vän Karin Fällman sa en gång till mig i en buss när vi såg en mamma - "Tänk när vi är typ 35 år med kappa"..... nu är vi där. Jag har änu ingen kappa, men vem trodde att man en gång skulle vara gift med två barn. Jag trodde faktiskt inte det. Jag och Pelle har varit ihop i sex år nu, makalöst är det fortfarande och bra på alla sätt. Inte skulle jag ha några barn heller, och när det första kom trodde jag att jag hade gjort ett fatalt misstag för livet. Så visade det sig att det kom ut en helt underbar liten kille, hur jävla dum i huvudet ens hans biologiska pappa är. Det spelar ingen roll. Jag har världens finaste ungar nu.

Och är gift. Med kappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0