Kicki och minimojjerna

Det finns en film som heter Artur och minimojjerna. Det handlar om en liten kille som upptäcker en värld av småfolk. En rätt bra barnfilm.

Jag ska beställa klänningar till mina brudtärnor. En efter en kommer dem in med mått. Saken är den att jag gått ner 25 kilo. Att för mig hamna under 70-strecket och ha 28 i tumstorlek på jeans, har inte hänt på många år. Och så kommer måtten. Vad i helvete - jag har kompisar som är minimojjer !!!!!! Mina vänner är småfolk ! Midjor som vidjor och höfter som blyertspennor. Inte har jag så ? och jag har ju gått ner ??

Vart i helvete kom det en trollformel till alla så att man kunde bli en minimoj ? Var kommer alla minimiojjer ifrån ???? Satan. Jag är en Heffaklump. Ni är miniMojjer. Heffaklumpen i brudklänning. Snyggt.

Ni

Jag

Kommentarer
Postat av: Fia

Men HALLÅ vad blir då jag då???????????????????

Puss :-)

2010-03-24 @ 20:25:22
Postat av: Fia

Men HALLÅ vad blir då jag då???????????????????

Puss :-)

2010-03-24 @ 20:26:42
Postat av: Victoria

Jag är då ingen minimoj...

Kjam kjam...

2010-03-25 @ 20:43:07
Postat av: Ingela

Du måste ha läst på fel rad, när det gäller mig!

2010-03-26 @ 16:13:50
Postat av: Malin G

ja på mig också...med tanke på att du ville att jag skulle mäta om arslet då jag inte kunde vara så bred...;)

2010-03-29 @ 16:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0