Modersinstinkt

Vilka modersinstinkter man ändå har. Putte är sjuk och har varit vaken säkert 20 ggr i natt och gråtit och snorat och varit varm. Alltså har jag också varit vaken. Massor med gånger. Nu är klockan halv nio, och jag är faktiskt inte trött.  Jag vaktar över honom. Jag vaktar. Jag vill inte att nåt ont ska hända honom.

Det är när det krisar som den fantastiska förmågan rycker igång. Jag blir otroligt kreativ i mina kriser, rent generellt, men det här med modersinstikt än makalöst.

Ville bara säga det.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det är ganska fantastisk vad stark man blir när det gäller beskyddande och övervakande av sina barn. Jag skulle verkligen kunna gå genom eld och vatten för mina barn.

2010-03-27 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0