Tidiga morgnar

Jag börjar faktiskt bli lite less. Fastän jag lägger mig tidigt, så har jag en ytterligare orolig liten själ i sängen brevid. Han donkar huvet i spjälorna, puffar, piper och grejar. Inatt räknade jag. Jag vaknar 5-6 ggr per natt, varav en gång är mat. Då måste jag dessutom kliva upp. Jag är trött konstant, fastän jag lägger mig tidigt. Ingen förstår det heller. Jag blir trött, less och ledsen. När man läker en operation är det extra jobbigt att kliva upp, vakna till och hela tiden vara på alerten. Det tar av mina redan förbrukade reserver. Jag vet inte hur länge till tjurskallen räcker....


Kommentarer
Postat av: Victoria

Även om det är jobbigt så kommer tjurskallen att räcka. Men man får kanske göra avkall på annat för att orka vara småbarnsförälder... Nu är det viktigt att du tänker på dig själv åxå.

Allt kommer att ordna sig, snart är får du sova:))

Kramiz Vix

2010-03-21 @ 19:22:12
Postat av: annika Hjelt

Den räcker hela vägen. Jag lovar. Du vet att jag vet vad jag pratar om a.n.g tidiga mornar ingen nattsömn och flaskblandning på natten+ kolik mm. Jag förstår dig och tänker på dig. Jag vet att du klarar det. Du är inte gjord "borta möranpisse". Bamsekramar.

2010-03-21 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0