Cillit Bang, och smutsen är väck...

Nu är jag här och skriver igen. Jag skriver för att det är roligt inte för att skapa konflikter, så kom migen nu, det jag skriver, ta in de i ena örat ut genom det andra. Det är ju bara en rolig grej det här.

Jag har löst problemet med bra och dålig reklam. Det bara kom till mig. Jag tror att det ungefär är som att bli frälst. De som äger produkter som fungerar behöver ju egentligen inte ha varken mycket eller bra reklam.Och Vanish ochn Cillit Bang måste ju ha de sämsta reklamerna hittills (förutom skåningen på Byggmax, som ni minns). -"Bang, och smutsen är väck"

Nåja, det bärjade med att jag köpte Vanish. Funkar kungligt. Alla ska ha det i varje barnatvätt. Alla fläckar = väck. Har fått nåt av lite bacillskräck så jag skrubbade toaletten lite mer noggrant än vanligt häromdagen och se på badkaret och duschdörren - "Bang, smutsen är väck".

HA! Vilken jävla grej. Nåt som håller det som det lovar. Jag är INTE van det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0